2010. okt 02.

Leves a semmiből

írta: Zef
Leves a semmiből

Notórius ujrafelhasználó vagyok. Nem szeretem a még hasznosítható alapanyagokat vagy félkész dolgokat kidobálni csak azért, mert abban a pillanatban épp nem használom fel. Így lett ma a zöldségleves. Maradék főzőlé, maradék zöldségek és egy kis gomba. 

Drágám a hétvégére ellátott kajával. Két napra való rakott karfiol készült. A tepsire nem fért fel a teljes fej karfiol, így nem főzte meg mindet. Viszont kértem, hogy a főzőlevet ne öntse ki. Mivel nem használok leveskokckát vagy más mesterséges ízesítőt, így minden adódó aromára szükségem van. A főzőlé meg tele van felhasználható ízekkel. 

feltettem a maradék lét, bele a maradék karfiol rózsákat, maradék pár szál szép répa, egy hagyma, találtam egy kevés vargányát, meg vagy egy marék vajbabot adtam még hozzá. Volt még egy paradicsom, azt is beledobtam. Só, bors -egész, színes, köménymag, koriander mag, mustármag, zellerzöld és a kihagyhatatlan lestyán. Most szépen bugyog a tűzhelyen és hamarosan kész lesz.

Szólj hozzá

leves