2013. már 06.

Kamraürítő -Pirított zöldségek

írta: Zef
Kamraürítő -Pirított zöldségek

Anyukától nem tudunk úgy hazajönni, hogy ne lennénk felmálházva mindenfélékkel, amik aztán soha nem akarnak elfogyni. Olyanokkal is, amit egyébként én nem vennék meg, mint például a februári paradicsom: majdnem piros, íze sem sok van. Nem baj, majd a többi segít!

201303062391.jpg

Két csésze rizst hat csésze vízzel feltettem főni. Aztán felvágtam egy piros és egy zöld kaliforniai paprikát, három répát, egy nagyobb fej hagymát, két fej (8-10 gerezd) fokhagymát, egy nagy darab gyömbért meg a három paradicsomszerűt, és egy kínai kelt leveleit (a levélnyelet külön, annak több párolás kell).

Fokhagymát, gyömbért, hagymát pirítottam olajon, szójaszószt öntöttem rá, mehet a répa, aztán a paprika és paradicsom, majd a kel nyele, végül a levele.

Só, kevés római kömény, fahéj -más nem kell. Nagy lángon lepirítottam, a levét pedig keményítővel fogtam össze. Főtt rizzsel tálalom. Kész!

201303062392.jpg

 Előkészülettől a tányérig cca 30 perc.

Szólj hozzá