2013. jan 10.

Buddha bár egy ezresért

írta: Zef
Buddha bár egy ezresért

Drágámmal randiztunk ma egy kellemes ebéd erejéig. Gyorsétteremre futotta az időből. Közel van a munkahelyéhez, kollégái dicsérték és van menü. Ezresért leves, főétel meg egy pohár szóda. Nem tűnik soknak és tényleg nem is az, de munkaebédnek pont megfelel. Legalább is elnehezülni nem fog tőle a betérő. Oké, én nagy étvágyú vagyok + a múltkor azt kifogásoltam, ha fél marhát tálalnak. Végül is egy szendviccsel megfejelve egészen estig kitartott a cucc, de lássuk csak sorjában.

Első blikkre kellemesnek tűnik a hely, gyorsétteremhez képest pedig kifejezetten kényelmes. Ránézésre sem az jutott eszembe, hogy vajon összeszakad-e alattam az ócska bútorzat, mint néhány kínai kifőzdében. Finom illatok, a kínálat impozánsan betölti a hátsó tér falát. Szimpatikus, a látványkonyha, lehet nézni a szakácsokat, ahogy a mindenféle thai "ezmegazt" készítik. A melegen tartó pult mondjuk nem volt rogyásig pakolva, de talán azért, mert későn érkeztünk. Ráadásul a szakácsok frissen is sok mindent készítettek. 

201301102159.jpg

A nevezett menüben tehát van egy leves, erről túl sokat nem érdemes beszélni. Langyos volt, se íze-se bűze -ahogy nagymamám mondaná, de legalább nem túl rossz. Valami sokzöldséges, de igazán jellegtelen. Nem is vártam többet, mégsem egy sukeet (thai tésztaleves) rendeltem. Aztán gyömbéres csirkét kértem rizzsel, ami szintén nem volt feledhetetlen élmény, és szintén majdnem hideg volt azzal együtt is, hogy kiadás előtt úgy csináltak, mint ha melegítették volna.

201301102160.jpg

Drágám ugyanezt ette, neki ízlett.  A takarás alatt somolyog, de a felvétel kicsit életlen lett, a szeme pedig piros... ezért lett kitakarva. Végül is a főételbe csak egy picivel több fűszert kívántam volna, az íze. állaga, látványa egyébként rendben volt. Csak a fránya hőmérséklet, azzal kellett volna kezdeni valamit!

Már befejeztük az ebédet, amikor valakinek a tányérján megláttam egy gusztusosnak tűnő bagettet, amit aztán megkerestem a listában. Nem volt nehéz, a drágámat kitakaró bubifrizurától balra, az a mintegy hetven centis ábra egy bagett. Még ezen az elmosódott képen is jól érzékelhető. Nem is értem, hogy nem szúrtam ki még sorban állás közben.

201301102161.jpg

Egy ezresért (pontosabban 300 ft bagett +600-900 ft kaja) a pofás bagettet tetszés szerinti főétellel töltik meg. Olyan gusztán figyelt a más tányérján, hogy az enyémre is felkéredzkedett -ezt ki kellett próbálnom! Hát, jól tettem! Bagett nélkül majdhogynem elégedetlenül távoztam volna. Igaz, hogy így a rászánt büdzsét megdupláztuk, de megérte. Megjegyzem, hogy a frissen sült töltelékkel készült szendvicsemre 6-7 percet kellett csak várni!

201301102162.jpg

Viszont a kínálatban láttam még pár dolgot, például tengeri herkentyűket, amiért vissza kell majd még menni a Buddha express thai wokbárba.

Szólj hozzá

étterem