2014. feb 16.

Burger House - Lurdy Ház

írta: Zef
Burger House - Lurdy Ház

Tegnap, a Tattoo Convention alkalmából a Lurdyban jártunk, és ha már ott jártunk, ettünk is. Régóta szerettem volna már egy olyan posztot, amiben valami jót írhatok egy kajálásról, de ez megint nem az lesz.

Éhesek nem voltunk, de csábítóan hangziott a kézműves hamburger, mint lehetőség -ennek ellenére inkább valami könnyebbet kértünk. Drágám a pénztárcakímélő szendvicsek közül a rántott csirkecombost választotta kis krumplival, én pedig a grill-dog nevűt nagy krumplival.

Azzal kezdődött, hogy aki felvette a rendelést, egyszer csak megjelent egy kólával az asztalunknál, amit nem nagyon értettem, mert határozottan nem kértem üdítőt. Meg a válaszon is elcsodálkoztam, hogy akkor majd ő megissza -egészségére!

Evőeszközt hamar kaptunk, meg kis tasakban nedves kéztörlő kendőt -jó pont! A kajákra viszont annyit kellett várni, amennyit az étlapon legfeljebbre írtak (10-30 perc), de csak a fele sikerült, mert a feleségemnek nem azt hozták, amit kért. Az már csak egy halk kérdés, hogy egy 10 centis, virsli méretű kolbászkára meg egy rántott csirkecombos szendvicsre miért kell fél órát várni... Szóval nem az jött, amit kértünk: két nagy szelet rántotthús sikeredett a ciabattában kínált rántott csirkecomb helyett. Rövid magyarázkodás és újabb pár perc múlva az egyik szelet húst visszakaptuk egy ciabattába téve. Hab a tortán, hogy a kisebbik sült krumpli gyakorlatilag félig nyers volt...

megettük és gyorsan intettem az egyik lánynak, hogy akkor ki is fizetném. Jött a diszkrét számlatok, összeg stimmel, szervízdíj nincs az árakban... és részletes számla sem, csak egy végösszeg. Két rugót hagytam a tasakban, ami kétszáz forintnál kevesebb borravalót jelent, de ezt is csak azért, mert a lány a végén csak annyit kérdezett, hogy: Akkor megvagyunk? Ööö, meg!

Ezt a kérdést ugyan nem értettem, de erre már nem tettem utalást. Felálltunk és azzal az érzéssel távoztunk , hogy pedig ez sokkal jobb is lehetett volna, ha a felszolgáló személyzet kicsit felkészültebb. Kár érte, de azért majd egyszer teszek még egy próbát valami fincsi, kézműves burgerrel is...

A sztori pozitívba csap át >>ITT<< Érdemes klikkőni! :)

Szólj hozzá

étterem Burger House - Lurdy